تعمیر لباسشویی بکو در گجت تعمیر - سرویس کار لباسشویی beko

برند بکو یکی از بهترین سازندگان ماشین لباسشویی است که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد. با وجود کیفیت بینظیری که تولیدات این برند دارند ممکن است پس از استفاده طولانی مدت با مشکلاتی مواجه شوند و به تعمیرات نیاز پیدا کنند.

به دلیل حساسیت بالای لباسشویی های بکو باید فرایند عیب یابی و تعمیرات آنها به دست افراد متخصص و مراکز معتبر در این زمینه سپرده شود. اگر به تعمیر لباسشویی بکو نیاز دارید و اطلاعات چندانی در این زمینه ندارید توصیه میکنیم با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

نحوه تعمیر لباسشویی بکو چگونه است؟

 نحوه تعمیر این دستگاه در مجموعه ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو به شرح زیر است:

در قدم اول شما به عنوان مشتری باید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید. در حین تماس اطلاعات شما مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس ثبت می شوند. سرویس کار ما در کمترین زمان به محل زندگی شما اعزام می شود.

اگر مشکل دستگاه پیچیده نباشد با یک جلسه توسط تعمیرکاران حرفه ای ما رفع خواهد شد. چنانچه مشکل ماشین لباسشویی منزل شما پیچیده باشد یا نیاز به تعویض قطعه داشته باشد فرایند تعمیرات آن پس از تهیه قطعه و در جلسه دوم به طور کامل انجام می شود.

درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو BEKO

درخواست تعمیرکار لباسشویی بکو از مجموعه ما مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • تمامی تعمیرکاران ما در زمینه تعمیر لباسشویی های این برند متخصص هستند و با تمام مشکلات و خطاهای مربوط به آنها آشنایی کامل دارند.
  • تعمیرکاران تیم ما برای زمان مشتریان ارزش زیادی قائل هستند و در زمان تعیین شده در منزل شما حضور پیدا خواهند کرد.
  • تکنیسین های ما از بین افراد معتمد انتخاب شده اند و با خیال راحت می توانید به آنها اعتماد کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد تعمیرکاران مجموعه ما از قطعات اصلی و درجه یک برای انجام این کار استفاده می کنند.
  • پیش از شروع تعمیرات تکنیسین های ما دستگاه را عیب یابی می کنند و پس از آن به تعمیرات می پردازند.

مشکلات رایج لباسشویی های بکو کدامند؟

در این بخش از مطلب شما عزیزان را با رایج ترین مشکلات لباسشویی های بکو آشنا میکنیم:

1-سر و صدای زیاد و غیر عادی

گاهی اوقات ممکن است در زمان کار احساس کنید که سر و صدای زیادی از دستگاه به گوش می رسد. یکی از دلایل ایجاد این مشکل عدم بارگیری صحیح آن است. اگر لباسشویی را بیش از حد بارگیری کرده باشید یا لباس ها به طور مناسبی داخل دستگاه توزیع نشده باشند باعث عدم تعادل آن و ایجاد سر و صدا در حین کار می شود.

فرسودگی قطعات نیز از دیگر عواملی است که می تواند در بروز این مشکل نقش داشته باشد. قطعاتی مثل کمک فنرها و بلبرینگ ها ممکن است با گذشت زمان آسیب ببیند و سر و صداهایی را در لباسشویی ایجاد کنند. خراب بودن موتور لباسشویی بکو نیز می تواند در ایجاد سر و صدای زیاد آن در زمان کار نقش داشته باشد.

2- نشتی آب

نشتی آب از دیگر ایرادات رایج لباسشویی بکو به شمار میرود. شیلنگ های معیوب می توانند در بروز این مشکل نقش زیادی داشته باشند. ترک خوردگی و فرسودگی شیلنگ ها باعث نشتی آب از آنها می شود. در زمان نشتی آب حتما شیلنگ های ورودی و خروجی آن را چک کنید. چنانچه پمپ تخلیه به درستی کار نکند نیز باعث ایجاد نشتی آب در دستگاه می شود. وجود مشکل در پمپ تخلیه موجب می شود که آب اضافی از آن نشت کند.

گاهی اوقات در دیگ لباسشویی بکو سوراخ ها یا ترک هایی ایجاد می شوند. این سوراخ ها و ترک ها نیز از عواملی هستند که می توانند در نشتی آب از آن موثر باشند. این مشکل در ماشین های لباسشویی برند تکنو نیز مشاهده می شود. برای تعمیر لباسشویی تکنو نیز می توانید روی تعمیرکاران مجرب ما حساب کنید.

3- لرزش شدید دستگاه

تراز نبودن ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین دلایل لرزش شدید آن است. حتما پایه های دستگاه را به درستی تنظیم کنید تا در حالت تراز قرار بگیرد. بارگذاری نامتعادل لباس ها نیز می تواند در زمان شستشوی آنها لرزش زیادی را ایجاد کند.

در برخی مواقع قطعات داخلی ماشین لباسشویی به دلایل مختلفی شل می شوند. شل شدن این قطعات می تواند منجر به لرزش لباسشویی شود. آسیب دیدگی بلبرینگ ها و وجود اشیاء خارجی در دستگاه نیز می تواند در بروز این مشکل نقش داشته باشد.

4- باز نشدن درب لباسشویی

یکی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی برند بکو باز نشدن درب آن است. دلیل اصلی بروز این مشکل می تواند عدم تخلیه کامل آب پس از اتمام فرایند شستشو باشد. وجود نقص در میکروسوئیچ نیز از دیگر موارد تاثیرگذار در ایجاد این مشکل است. خرابی قفل درب نیز می تواند مانع از باز شدن آن بشود که در این صورت باید برای باز شدن درب مشکل قفل را حل کرد.

گاهی اوقات نیز این امکان وجود دارد که برد الکترونیکی دستگاه با مشکل مواجه شده باشد. در این شرایط شما به تعمیر برد لباسشویی بکو نیاز خواهید داشت. تعمیرات این بخش توسط تکنیسین های ما به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان انجام می شود.

5- به مشام رسیدن بوی سوختگی از دستگاه

عموما به مشام رسیدن بوی سوختگی از ماشین لباسشویی به دلیل وجود مشکلات برقی است. گاهی اوقات سوختن کابل برق دو شاخه و پریز یا وجود مشکل و سوختگی قطعات برد الکترونیکی باعث ایجاد این بو می شوند. در این شرایط می توانید در مورد هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی بکو از کارشناسان مجموعه ما سوال کنید تا بتوانید یک برایند حدودی از هزینه تعمیرات داشته باشید.

6- خاموش شدن ناگهانی لباسشویی

از دیگر مشکلاتی که ممکن است به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز پیدا کنید خاموش شدن ناگهانی آن است. دلایل متعددی می توانند در بروز این مشکل نقش داشته باشند که از میان آنها میتوان به مواردی مانند خرابی سیم و دوشاخه برق، وجود مشکل در موتور و خراب شدن میکروسوئیچ درب اشاره کرد.

7- خشک نکردن لباس ها

دلایل مختلفی ممکن است باعث عدم خشک کردن لباس ها توسط ماشین لباسشویی بکو شوند که یکی از مهم ترین آنها وجود نقص در مبدل حرارتی است. مبدل حرارتی از گرمای آب در جهت خشک کردن لباس ها کمک می گیرد. اگر این بخش دچار مشکل شود نمی تواند به درستی لباس ها را خشک کند.

مشکلات فن لباسشویی نیز می توانند در بروز این مشکل دخیل باشند. فن به منظور گردش هوا در داخل لباسشویی به کار میرود و اگر به هر دلیلی خراب شود لباس ها به درستی خشک نمی شوند. بارگذاری بیش از حد نیز مانع از خشک شدن کامل لباس ها می شود.

8- آبگیری مداوم

آبگیری مداوم ماشین لباسشویی بکو ممکن است به دلایل گوناگونی رخ دهد. خرابی سوئیچ سطح آب یکی از این دلایل است که باعث می شود به دستگاه سیگنال اشتباه صادر شود. این سیگنال اشتباه موجب می شود که لباسشویی به طور مداوم آبگیری کند.

گرفتگی شیلنگ ورودی آب نیز می تواند در بروز این مشکل تاثیر داشته باشد. چنانچه شیلنگ ورودی که وظیفه رساندن آب به لباسشویی را بر عهده دارد دچار گرفتگی شود مانع از تنظیم درست جریان آب خواهد شد. این مسئله باعث می شود که ماشین لباسشویی فرایند آبگیری را به صورت مداوم و بی وقفه انجام دهد.

9- داغ شدن موتور

کمی گرم شدن موتور در زمان کار با ماشین لباسشویی طبیعی است اما اگر این میزان به بیش از حد نرمال برسد باید چاره ای برای آن بیندیشید. بارگیری بیش از حد لباسشویی بکو یکی از مواردی است که باعث داغ شدن موتور آن می شود. سعی کنید برای جلوگیری از بروز این مشکل دستگاه را به اندازه ظرفیتی که دارد بارگیری کنید.

گاهی اوقات مشکلات مربوط به تسمه باعث گرم شدن موتور لباسشویی بکو می شوند. تسمه موتور را به دیگ متصل میکند و اگر پاره یا شل شود موتور مجبور به کار بیشتری است و این مسئله منجر به داغ شدن آن می شود. خراب شدن موتور نیز می تواند منجر به داغ شدن بیش از حد آن شود.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی بکو در تهران از گجت تعمیر

عیب یابی و تعمیر لباسشویی بکو در تهران و حومه

اگر به خدمات تعمیر لباسشویی BEKO  در تهران نیاز دارید می توانید روی ما حساب کنید. مجموعه ما برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان تهرانی بهترین تعمیرکاران را برای تعمیرات این دستگاه استخدام کرده است. در هر کجای تهران که ساکن باشید می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

خدمات ما برای تهرانی های عزیز شامل بخش های مختلفی مانند عیب یابی تخصصی و برطرف کردن انواع مشکلات لباسشویی های بکو، تعمیر یا تعویض قطعات و سرویس کامل و رسوب زدایی قسمت های مختلف می شود. از آن گذشته اگر در مورد نحوه کار یا نگهداری صحیح از این ماشین لباسشویی سوالی دارید می توانید از پرسنل ما بپرسید.

ارورهای رایج ماشین لباسشویی BEKO کدامند ؟

کدهای خطای ماشین لباسشویی بکودلیل احتمالی
کد ها ؛علت ها ؛
ارور E1وجود مشکل در سیم‌ کشی ترمیستور
ارور E2خراب شدن هیتر
ارور E3آسیب دیدگی هیتر یا رله برد کنترل
ارور E4وجود ایراد در سیستم آبرسانی دستگاه
ارور E5عدم تخلیه آب
ارور E6نقص فنی در موتور
ارور E7آسیب دیدگی سنسور سطح
ارور E8عدم آبگیری دستگاه
ارورهای E9 و E10وجود مشکل در قفل درب
ارور E11نقص در موتور
ارور E17وجود مقدار زیادی کف در لباسشویی
ارور E18بارگذاری نامتعادل دیگ