تعمیر ماشین لباسشویی تکنو در تهران - گجت تعمیر

تعمیر لباسشویی تکنو

ماشین های لباسشویی تکنو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند توانسته اند در دل افراد زیادی جای باز کنند. این دستگاه ها کارایی و کیفیت فوق العاده ای دارند و در صورت استفاده صحیح تا مدت ها برای شما کار خواهند کرد. با این وجود مثل هر ماشین لباسشویی دیگری تولیدات این برند نیز ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شوند.

این مشکلات باعث می شوند که شما به تعمیر لباسشویی تکنو نیاز پیدا کنید. در ادامه اطلاعات جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید در این شرایط به بهترین شکل عمل کنید.

معرفی ماشین لباسشویی تکنو

ماشین لباسشویی تکنو یکی از بهترین مدل های موجود در بازار به شمار میرود که از جدیدترین تکنولوژی موتور برخوردار است. این تکنولوژی باعث شده که بیشترین کارایی را با کمترین سر و صدا داشته باشد. این دستگاه برنامه های شستشوی مختلفی دارد که از میان آنها میتوان به مواردی مانند برنامه شستشوی البسه کودک، برنامه شستشو با میزان لباس کم و برنامه شستشوی سریع ۱۸ دقیقه‌ای اشاره کرد.

ساختار پنل دیجیتال لباسشویی تکنو به شکلی است که کاربر به راحتی می تواند با آن کار کند. شما عزیزان با فعال سازی برنامه ضد چروک در لباسشویی‌های تکنو می توانید تا حد زیادی از ایجاد چروک‌‌های عمیق در البسه جلوگیری کنید. برنامه شستشوی لباس کودک این دستگاه نیز لباس فرزند شما را به طور کامل تمیز میکند بدون اینکه اثری از شوینده روی آن باقی بماند.

مهم ترین دلایل خرابی لباسشویی تکنو کدامند؟

در این بخش از مطلب برخی از مشکلات لباسشویی تکنو را مورد بررسی قرار می دهیم:

1- روشن نشدن دستگاه

یکی از مشکلات رایج این لباسشویی روشن نشدن آن است که ممکن است در هر برند دیگری نیز اتفاق بیفتد. ماشین لباسشویی ساختار پیچیده ای دارد و خراب شدن هر یک از قطعات ممکن است مانع از روشن شدن آن بشود. خراب شدن پنل و دکمه‌های ماشین لباسشویی، ایجاد اختلال در عملکرد برد و سوختن یا از کار افتادن موتور می توانند باعث بروز این مشکل شوند. از آن گذشته مواردی مانند خراب شدن پریز، دوشاخه، کابل و متصل نبودن کابل به پریز نیز می توانند در روشن نشدن لباسشویی نقش داشته باشند.

2- تخلیه نشدن آب

یکی از مشکلاتی که ممکن است باعث شود به خدمات تعمیر لباسشویی نیاز پیدا کنید تخلیه نشدن آب است. متاسفانه دلایل بسیاری هستند که باعث تخلیه نشدن آب می شوند که یکی از مهم ترین آنها مسدود شدن پمپ تخلیه است که در اسرع وقت باید برای رفع آن اقدام کرد.

 اختلال در عملکرد پمپ تخلیه، ایجاد مانع در خروجی ها، آسیب دیدگی برد الکترونیکی و خراب شدن شیلنگ تخلیه و مسدود شدن آن از دیگر مواردی هستند که باعث بروز این مشکل می شوند.

3- لرزش بیش از حد لباسشویی

لرزش بیش از حد لباسشویی تکنو یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است با آن رو به رو شوید. این لرزش در بیشتر مواقع با سر و صدای زیادی همراه است که می تواند برای برخی از افراد آزاردهنده باشد. تراز نبودن دستگاه مهم ترین علت لرزش آن است که در این مواقع تنها اقدامی که باید انجام دهید این است که آن را تراز کنید.

گاهی اوقات دلیل این لرزش بارگیری بیش از حد لباسشویی است. حتما به ظرفیت دستگاه توجه کنید و تا حد امکان بارگیری را بر اساس آن انجام دهید تا با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید. خراب شدن فنر و برد الکترونیکی لباسشویی نیز می توانند در ایجاد این مشکل تاثیر بگذارند.

4- نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

عدم چرخش دیگ لباسشویی از مشکلاتی است که باید برای حل آن از نمایندگی ماشین لباسشویی تکنو کمک بگیرید. این مشکل می تواند به دلیل خراب شدن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی رخ دهد که قطعه بسیار حساسی است و باید توسط متخصصین عیب یابی و تعمیر شود.

از کار افتادن کوپلینگ موتور، قفل درب و مسدود شدن فیلتر و شیلنگ پمپ نیز می توانند باعث نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی تکنو شوند. رفع مشکل عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی یک موضوع کاملا تخصصی است به همین دلیل اگر در این زمینه تخصصی ندارید نباید شخصا برای رفع آن اقدام کنید.

5- نشت آب و مواد شوینده از دستگاه

از دیگر مشکلات رایج لباسشویی تکنو میتوان به نشت آب و مواد شوینده از آن اشاره کرد. مسدود شدن لوله تخلیه و رسوب و تجمع مواد شوینده در مخزن دستگاه از مهم ترین دلایل بروز این مشکل به شمار میروند. از آن گذشته استفاده بیش از حد از مواد شوینده و تنظیم ماشین لباسشویی در بالاترین سرعت نیز می توانند باعث نشت آب و مواد شوینده از آن شوند.

6- باز نشدن درب ماشین لباسشویی

باز نشدن درب نیز از دیگر علائم خرابی لباسشویی تکنو به شمار میرود. دلایل زیادی باعث ایجاد این مشکل می شوند که خراب شدن لولای درب یکی از آنها است. مواردی مانند اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب و جمع شدن حجم زیادی از آب در دیگ به دلیل تخلیه نشدن آب نیز می توانند در بروز این مشکل دخیل باشند.

7- خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که عموما افراد زیادی با آن مواجه می شوند. خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی دوشاخه، مشکل در ورود آب به درون مخزن، نقص فنی موتور و خرابی تایمر از مواردی هستند که باعث ایجاد این مشکل می شوند. در برخی مواقع نوسانات جریان برق نیز می تواند منجر به خاموش شدن ناگهانی دستگاه شود.

درخواست تعمیرکار لباسشویی تکنو TEKNO در محل

ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین وسایل خانه است که در صورت خرابی باید در کمترین زمان برای رفع آن اقدام کرد. بهترین راهکار استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در محل و به صورت فوری است. با انجام این کار دیگر نیازی نیست نگران انباشته شدن لباس های کثیف روی هم باشید.

اگر به تعمیرکار لباسشویی تکنو TEKNO نیاز دارید می توانید از طریق سایت ما برای ثبت درخواست اقدام کنید. تعمیرکاران تیم ما همگی از میان افراد حرفه ای و کاربلد انتخاب شده اند و در کوتاهترین زمان ممکن دستگاه شما را عیب یابی کرده و مشکل آن را حل می کنند.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی تکنو چقدر است ؟

هزینه تعمیر لباسشویی تکنو چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

نوع خرابی

یکی از موثرترین عوامل در تعرفه تعمیر لباسشویی نوع خرابی آن است. خرابی های ساده هزینه های تعمیرات کمتری دارند در مقابل هر چقدر خرابی حادتر و پیچیده تر باشد هزینه های تعمیرات آن نیز بالاتر خواهد بود.

نوع قطعات به کار رفته

اگر در حین تعمیرات، دستگاه شما به تعویض قطعه نیاز پیدا کند هزینه متفاوت خواهد بود. چنانچه تعمیرکار از قطعات اصلی برای تعمیر استفاده کند قطعا هزینه های بیشتری برای شما در پی خواهد داشت. قطعات اصلی به دلیل جنس مرغوب و کیفیت زیادی که دارند از قیمت های بالاتری نیز برخوردار هستند. استفاده از قطعات تقلبی باعث می شود که هزینه های تعمیرات کاهش پیدا کند اما این قطعات مدت زیادی دوام نخواهند داشت.

تجربه و مهارت تعمیرکار

تجربه و مهارت تعمیرکار می تواند تاثیر زیادی در هزینه تعمیر ماشین لباسشویی داشته باشد. تعمیرکاران باتجربه مشکلات را سریع تر تشخیص داده و راه حل های بهتری را ارائه می کنند. این تعمیرکاران عموما دستمزدهای بیشتری را دریافت می کنند اما تشخیص صحیح آنها به طور کلی باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد.

مدت زمان تعمیرات

مدت زمان مورد نیاز برای تعمیرات نیز می تواند در هزینه آن تاثیر داشته باشد. عموما مشکلاتی که حل آنها به زمان بیشتری نیاز دارد هزینه های تعمیر لباسشویی را افزایش می دهند.

ارورهای ماشین لباسشویی تکنو

عنوان کد خطادلیل نمایش کد خطا
E01 مشکل آبگیری در ماشین لباسشویی
E02مشکل تخلیه آب
E03بسته نشدن درب
E04ایجاد مشکل در هیدروستات
E05وجود نقص در موتور
E06گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی
E07عدم تنظیم صحیح دمای آب
E10وجود مشکل در برد الکترونیکی