تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی نقش بسیار مهمی را در زندگی همه ما ایفا می‌کنند. به همین دلیل است که خرابی آن‌ها حتی برای چند ساعت نیز می‌تواند مشکلات متعددی را برایمان به وجود بیاورد. از بین برند‌های مختلف ماشین ظرفشویی، برندهایی همچون بوش، سامسونگ و… دارای بیشترین میزان محبوبیت هستند، اما حتی این دستگاه‌ها نیز ممکن است خراب شوند. با استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی بوش، سامسونگ و… می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد رفع مشکلات فنی چنین دستگاه‌هایی باشید و دوباره از آن‌ها بهره ببرید.

تسویه پس از تعمیر
ارسال سریع تعمیرکار
اعلام هزینه قبل از شروع به کار
6 ماه گارانتی

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی

هزینه های تعمیر ماشین ظرفشویی شامل اجرت تعویض یا تعمیر قطعات و هزینه خود قطعه 

با توجه به افزایش قیمت ماشین ظرفشویی در سالهای اخیر ، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی معیوب در سالهای اخیر به امری منطقی است . دلیل این اتفاق هم این هست که  معمولا شدید ترین خرابی ها هم هزینه ای کمتر از 20 درصد قیمت ماشین ظرفشویی جدید را دارد . اما سوالی که اینجا پیش میاد اینه که آیا با توجه به هزینه تعمیرماشین ظرفشویی ، آیا دستگاه مثل قبل سالم می شود ؟ در جواب این سوال باید گفت که خوشبختانه طراحی ماشین ظرفشویی به شکلی هست که تمامی قطعات به کار رفته در این دستگاه قابل تعویض هستند . و خب طبیعتا با تعویض هر قطعه اون بخش از دستگاه کاملا نو و مثل روز اول خودش کار خواهد کرد . در ادامه هزینه اجرت تمام خدمات تعمیرماشین ظرفشویی را به ریز جزئیات براتون گذاشتم .

سوالات متداول

برای ثبت سفارش تعمیر لباسشویی درمنزل می‌توانید باشماره 66552919-021 تماس بگیرید یا اینکه فرم اعزام تعمیرکار را تکمیل کنید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.

با توجه به اینکه برای ما رضایت مشتری یک شعار نیست بلکه تنها سرمایه ما برای پیشبرد کسب و کارمون هست . در صورتی که به هر دلیلی نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتید بلافاصله با تلفن های پشتیبانی تماس گرفته تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام دهند .

در انتهای کار و پس از تعمیر لباسشویی خود تکنسین مربوطه مراحل تست دستگاه را برای مشتری انجام داده و شما می توانید مبلغ را به حساب تکنسین یا مجموعه گجت تعمیر واریز کنید .

هزینه تعمیر لباسشویی بر اساس نرخ گذاری اتحادیه انجام می شود و با توجه به تنوع برند و مدل های موجود در بازار نمی توان یک قیمت مشخص را اعلام کرد . اما تکنسین های گجت تعمیر پیش از انجام تعمیرات بر روی ماشین لباسشویی حتما هزینه تعمیرات را به شما اعلام خواهند کرد تا در صورت تمایل کار شما انجام شود .

درصورتی‌که تعمیرکار ماشین لباسشویی در محل حاضر شود و عیب دستگاه را پیدا کند، شما فقط کافی است هزینه ایاب و ذهاب و همچنین هزینه عیب‌یابی را پرداخت کنید؛ بنابراین نیازی به پرداخت مبلغ اضافه‌تر هنگام انصراف از تعمیر دستگاه نیست.

بله. همه کارشناسان این مرکز افراد متعهد و امینی هستند که کلیه موارد سازمان‌های امنیتی و نظارتی را گذرانده‌اند. تعمیرکاران ما گواهی عدم سوء پیشنینه دارند و تست‌های روان‌شناسی مجموعه را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

 

بله. تمام تعمیرات انجام گرفته توسط تکنسین های گجت تعمیر شامل۳تا ۶ ماه گارانتی بی قید و شرط می باشد

ارور های ماشین ظرفشویی

جهت مشاهده لیست ارور های هر برند لباسشویی اینجا کلیک کنید .

خدمات گجت تعمیر برای ماشین ظرفشویی

هر نوع سرویس و تعمیراتی که برای ظرفشویی لازم است توسط گجت تعمیر ارائه می شود.

برند های ماشین ظرفشویی

تخصصی ترین خدمات برند های محبوب ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در محل
تعمیر ماشین لباسشویی بوش
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت
تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس
تعمیر ماشین لباسشویی کندی
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاس
تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات
تعمیر ماشین لباسشویی آ ای گ
تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا
تعمیر ماشین لباسشویی ارج

نظرات مشتریان (سرمایه ما)

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی

مشکلات رایج در ماشین‌های ظرفشویی

یک سری مشکلات در بین ماشین‌های ظرفشویی برندهای مختلف کاملاً شایع هستند. این ایرادات فنی می‌توانند عملکرد دستگاه را به طور کامل تحت تأثیر قرار دهند و به همین جهت باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند. در ادامه به چند نمونه از همین موارد می‌پردازیم. البته لازم نیست نگران باشید، تمامی مراحل تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و یا بوش توسط تعمیرکاران ما به خوبی انجام خواهند شد.

باقی ماندن کف در ماشین ظرفشویی

به عنوان نمايندگي ظرفشويي بوش و مرکز اصلی تعمیر محصولات این برند باید بگوییم که باقی ماندن کف در چنین دستگاه‌هایی کاملاً شایع است. علت این موضوع را باید به موارد گوناگونی همچون خراب شدن مسیر خروجی آب و یا دستکاری تنظیمات ماشین ظرفشویی توسط کاربر ارتباط داد. به منظور رفع این مشکل مهم باید مسیر خروجی آب و لوله‌های مربوط به این قسمت به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرند و سپس از برنامه شستشوی آب سرد برای پاک کردن کف موجود در ماشین ظرفشویی بهره برد.

گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی

خرابي ماشين ظرفشويي بوش می‌تواند به دلایل متعددی همچون گرم نشدن آب دستگاه صورت بگیرد. وقتی که ماشین ظرفشویی شما نتواند آب را به خوبی گرم کند، طبیعتاً امکان استفاده از اکثر برنامه‌های شستشو وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، در چنین شرایطی ماشین ظرفشویی با نشان دادن کدهای ارور به شما نشان می‌دهد که مشکلی در روند گرم شدن آب وجود دارد.

تعمیرکاران ماهر مهم‌ترین دلیل این موضوع را خراب شدن المنت ماشین ظرفشویی می‌دانند. المنت وظیفه دارد تا آب موجود در این دستگاه‌ها را به طور مناسبی گرم کند. معمولاً با تعویض و یا تعمیر المنت چنین مشکل مهمی به طور کامل رفع خواهد شد.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی

روشن نشدن ماشين ظرفشويي سامسونگ نیز از جمله موارد مهمی است که باید به آن اشاره کنیم. در چنین شرایطی عملاً امکان راه‌اندازی دستگاه وجود ندارد و حتی نمی‌توان کد خطای ارائه شده توسط ماشین ظرفشویی را مشاهده کرد. این ایراد فنی دارای دلایل مختلفی است.

از بین مهم‌ترین دلایل روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ (یا هر برند دیگر) می‌توان به خراب شدن برد دستگاه و اتصالی کردن سیم‌ها اشاره کرد. البته در برخی از موارد دوشاخه اصلی ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده است. در هر صورت برای حل این موضوع باید تنها توسط تعمیرکاران ما مورد بررسی قرار بگیرد.  

جمع شدن آب در داخل ماشین ظرفشویی

یک مشکل شایع در ماشين ظرفشويي بكو آن است که آب در داخل مخزن پایینی آن باقی مي‌ماند. جمع شدن آب کثیف آن هم در بخش پایینی ماشین ظرفشویی طبیعتاً امری غیربهداشتی است و به همین جهت باید به آن رسیدگی شود.

یک علت رایج برای این موضوع مهم، گیر کردن اجسام در بخش خروجی آب ماشین ظرفشویی است. اگر پیش از قرار دادن ظروف در درون ماشین ظرفشویی به خوبی سطح آن‌ها را پاک نکرده باشید، احتمال وقوع این مشکل افزایش پیدا می‌کند. به منظور حل این مورد باید حتماً خروجی آب را از اجسام مختلف پاک کرد.

بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

در روند تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی بارها شاهد این بود‌ه‌ایم که درب ماشین ظرفشویی به خوبی بسته نمی‌شود. این دستگاه‌ها نیز به نحوی ساخته شده‌اند که با بسته نشدن درب ماشین عملاً امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد. در واقع تا زمانی که درب بسته نشده باشد، برنامه شستشو اجرا نخواهد شد.

دلیل بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی به مواردی همچون خراب شدن لولا و یا فرسودگی لاستیک دور درب ارتباط دارد. علاوه بر این، ممکن است فنر موجود در بین درب نیز دچار آسیب دیدگی شده باشد. خبر خوب این است که کلیه این مشکلات در منزل نیز قابل رفع هستند و نیازی به انتقال ماشین ظرفشویی به تعمیرگاه وجود ندارد.

لزوم استفاده از تعمیرکاران مجرب

ماشین‌های ظرفشویی دارای قطعات گوناگونی هستند که هر یک از آن‌ها کاربرد مشخص خود را دارند. به عنوان مثال قطعه‌ای به نام جت پمپ وظیفه دارد تا آب را به سمت ظروف جاری کند تا کلیه آلودگی‌های موجود بر روی آن‌ها پاک شود و یا بخش دیگری به نام پمپ تخلیه موظف است تا آب کثیف را از درون دستگاه به بیرون هدایت کند.

شناخت و تعمیر هر یک از این بخش‌ها نیازمند پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی مختلف است. علاوه بر این، بسیاری از این قطعات دارای ظرافت خاصی هستند و حتی نصب کردن مجدد آ‌ن‌ها نیز نیاز به دانش خاصی دارد. به همین دلیل است که تعمیر ماشین‌های ظرفشویی باید تنها توسط تعمیرکاران مجرب صورت بگیرد.

متأسفانه برخی از کاربران گرامی به این امر توجه نمی‌کنند و بر این عقیده هستند که امکان تعمیر کردن ماشین‌های ظرفشویی توسط آن‌ها وجود دارد. نتیجه این موضوع چیزی نخواهد بود جز افزایش خرابی‌های ماشین ظرفشویی و حتی نیاز به تعویض کامل قطعات گوناگون.

سخن پایانی

 به منظور تعمیر ماشین ظرفشویی خود باید تنها با کارشناسانی تماس بگیرید که در این زمینه از تجربه و دانش لازم برخوردار هستند. هرگونه اقدام شخصی در این زمینه منجر به خراب شدن کامل قطعات مختلف ماشین ظرفشویی شما عزیزان می‌شود و همین موضوع منجر به افزایش هزینه تعمیر چنین دستگاه‌هایی خواهد شد.

به منظور انجام تعمیرات ظرفشویی بوش درتهران می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. مفتخریم تا کلیه نیازهای شما کاربران گرامی را در این زمینه رفع کنیم. تعمیر ظرفشویی مستلزم پرداخت یک سری هزینه‌های جانبی است و این هزینه‌ها نیز با توجه به نوع خرابی و دستمزد تعمیرکار تعیین می‌شوند.

متا: تعمیر ظرفشویی بوش یک امر کاملاً تخصصی است که باید توسط تعمیرکاران ویژه صورت بگیرد. شما عزیزان می‌‌توانید خدمات تعمیر انواع ظرفشویی را با نازل‌ترین قیمت ممکن دریافت کنید.

ایرادات ماشین ظرفشویی

ایرادات رایج لباسشویی

دلیل جمع شدن آب در لباسشویی

جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

این مشکل می‌تواند در هر زمانی از جمله زمانی که ماشین لباسشویی خاموش است، رخ دهد. جمع شدن آب در ماشین لباسشویی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و در صورت عدم رفع آن، می‌تواند به خرابی دستگاه منجر شود.

توضیحات بیشتر »

آشنایی با برخی قطعات ظرفشویی