ارور de,de1,de2 ماشین لباسشویی ال جی

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ارور de,de1,de2 ماشین لباسشویی ال جی سه خطای بسیار مشهور موجود در این دسته از محصولات هستند که احتمالاً شما نیز با آن‌ها روبرو شده‌اید. هر یک از این ارورها مفهوم ويژه خود را دارند و به موضوع مشخصی اشاره می‌کنند. تعمیرکاران ماهر با برخورداری از دانش لازم در این زمینه می‌توانند علت به وجود آمدن هر ارور را تشخیص دهند و سپس ماشین لباسشویی ال جی را تعمیر کنند. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این ارورها به دست بیاورید، ادامه متن را از دست ندهیدرفع کد خطا de de1 de2

 

آنچه در این مطلب می خوانید...

ارور dE در ماشین‌های لباسشویی ال جی

اولین موردی که باید به آن بپردازیم، ارور dE محسوب می‌شود. این ارور یا خطا به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که هر یک از آن‌ها باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد. مهم‌ترین دلیل، بسته نشدن درب ماشین ‌شویی است که خود به علل گوناگونی ارتباط دارد. مواردی همچون خراب شدن زبانه درب و یا خراب شدن میکروسوئیچ درب ممکن است چنین مشکل مهمی را به وجود بیاورند.

تنها راه برای رفع ارور dE آن است که اجزای مختلف درب ماشین لباسشویی با دقت مورد بررسی قرار بگیرند. معمولاً با تعویض کردن مواردی همچون میکروسوئیچ می‌توان درب ماشین لباسشویی را به حالت اولیه باز گرداند تا به صورت کامل بسته شود. همین راهکار ساده در بسیاری از موارد مشکل را حل می‌کند.  

ارور dE1 در ماشین لباسشویی LG

این ارور نیز دقیقاً همانند dE است و هیچ تفاوتی از نظر مفهوم ندارد. در واقع ارور dE1 نیز در مواقعی مشاهده می‌شود که درب به خوبی بسته و کیپ نمی‌شود. همان‌طور که می‌دانید سیستم داخلی ماشین‌های لباسشویی به نحوی طراحی شده است که تا زمان بسته شدن کامل درب فعالیت شستشو آغاز نشود. این موضوع به دلایل مختلفی همچون جلوگیری از خطرات جانبی و یا خارج شدن آب از درون دستگاه صورت می‌گیرد.

در هر صورت، اگر ارورهایی همچون dE1  و dE2 را مشاهده کردید، بدانید که ماشین لباسشویی زبان‌بسته دارد به شما اعلام می‌کند که مشکلی در بخش درب وجود دارد. به منظور رفع ارور DE2 لباسشویی ال جی و یا De1 لازم است که از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بخواهید تا آن‌ها با بررسی بخش‌های مختلفی همچون زبانه و یا لولا و میکروسوئیچ راهکار قابل قبولی را در اختیارتان قرار دهند.

برای جلوگیری از وقوع این ارور چه کار کنیم؟

طبیعتاً به منظور جلوگیری از ایجاد این ارور خاص لازم است که هر چند یک وقت بار میکروسوئیچ و زبانه درب مورد بررسی قرار بگیرد. در هنگام بسته درب فشار زیادی به آن وارد نکنید تا قطعات گوناگون این بخش از ماشین لباسشویی دچار مشکل نشوند. علاوه بر این، به هیچ عنوان در زمان شستشو برای باز کردن درب تلاش نکنید.

پس از مشاهده هر یک از ارورهای گفته شده، با خونسردی کامل ماشین لباسشویی را به طور کامل خاموش کنید و سریعاً با یک مرکز تعمیراتی مجرب و ماهر تماس بگیرید. خوشبختانه امروزه امکان حل این مشکلات در منزل نیز وجود دارد و لازم نیست که حتماً ماشین لباسشویی‌تان را به تعمیرگاه‌های مختلف انتقال دهید. مدت زمان رفع این مشکلات نیز به عوامل مختلفی همچون میزان آسیب‌دیدگی قطعات مختلف درب و همچنین مهارت کلی تعمیرکارانی که با آن‌ها تماس گرفته‌اید ارتباط خواهد داشت.

سخن پایانی

رفع کردن انواع ارور DE لباسشویی ال جی امری است که باید به دقت و توسط تعمیرکاران حرفه‌ای صورت بگیرد. اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید، به هیچ وجه به سراغ دستکاری ماشین لباسشویی خود نروید، زیرا این موضوع نه تنها مشکلات شما را رفع نمی‌کند، بلکه خود منجر به افزایش آسیب دیدگی‌های دستگاه می‌شود. به یاد داشته باشید که تماس با تعمیرکاران مجرب بهترین راه موجود در این زمینه محسوب می‌شود.

این پست دارای 16 نظر است

  1. رامین

    سلام همکاران تعمیرکارتون ماه پیش لباسشویی ما رو تعمیر کردن خیلی راضی بودیم هم از کارشون و هم از رفتار حرفه ای شون تشکر میکنم

    1. Gajettamir

      سلام
      ممنون از لطف شما.

  2. رضایی

    سلام من یه جارو برقی دارم ۸ ساله دارم استفاده میکنم حس میکنم جدیدا مکشش کم شده ، کار میکنه اما قدرتش کمشده ، قابل درست شدن هست؟

    1. Gajettamir

      سلام
      بله حتما. تماس بگیرید در خدمتیم.

  3. اشکان

    لباسشویی ارج میگن بردش سوخته میشه تعمیرش کرد؟ نو شو بخوام شما دارید؟؟ قیمت هم تعمیر هم نو لطفا بفرمایید

    1. Gajettamir

      سلام بله تماس بگیرید

  4. محمد

    سلام وقت بخیر هزینه نصب لباسشویی و میفرمایید؟

    1. Gajettamir

      سلام
      در حال حاضر 200 هزار تومان

  5. سلمان

    سلام وقت بخیر برای امروز تعمیرکار میتونید بفرستید؟

    1. Gajettamir

      سلام وقت بخیر با توجه به محدوده شما بله امکان ارسال تعمیرکار وجود داره

  6. مهدی پور

    سلام وقت بخیر لباسشویی ما ارور نرسیدن آب میده اما آب وصله ایرادش چی میتونه باشه؟

    1. Gajettamir

      سلام وقت بخیر
      شیربرقی باید تست و بررسی بشود.

  7. رسولی

    سلام لباسشویی ما ارور de میده اما درب درسته و کامل بسته میشه چیکار باید انجام بدم درست بشه؟

  8. محسنی

    من لباسشویی از بانه خریدم اوردم تهران روشن نشد اصلا نمیتونم برش گردونم دوره راه میخوام تعمیرش کنم شما انجام میدید؟ چند جا پرسیدم گفتن لباسشویی بانه ای تعمیر نمیکنن

    1. Gajettamir

      سلام بله انجام می دیم تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید