ارور f04 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

کد خطا f59 لباسشویی بوش
ارور F59 یا E59 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

ارور F59 یا E59 در ماشین لباسشویی بوش معمولاً به مشکلاتی در برد الکترونیکی دستگاه اشاره دارد. این خطا به دلیل خرابی برد الکترونیک رخ می‌دهد که ممکن است ناشی از نقص در خود برد یا مشکلاتی در اتصالات و سیم‌های ارتباطی بین برد الکترونیک و سایر قطعات ماشین لباسشویی باشد.

توضیحات بیشتر »
رفع کدخطا f67 لباسشویی بوش
ارور F۶7 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

رفع کد خطای F67 در ماشین لباسشویی بوش نیازمند بررسی دقیق و تعمیرات تخصصی است. ابتدا باید دستگاه را کاملاً خاموش کرده و از دست‌کاری آن خودداری کنید. بررسی و تعویض آی‌سی ست که در مسیر برد و نمایشگر قرار دارد، یکی از اقدامات ضروری و تخصصی است.

توضیحات بیشتر »

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ارور f04 یکی از مهمترین کد خطاهای لباسشویی‌های برند بوش است که شیوه برطرف ساختن آن مانند دیگر کدهای خطای این سیستم‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. در مواقعی که ارور f04 لباسشویی بوش خود را به نمایش در می‌آورد حتماً به این معنا نیست که یک قطعه خاص از این سیستم دچار عیب و نقص شده است. با این حال از نظر صاحب نظران و کارشناسان این حوزه این عیب در مواقعی خود را نشان می‌دهد که موتور دستگاه با عیب و ایرادی روبرو شده است.

 

آنچه در این مطلب می خوانید ...

ارور f04 ماشین لباسشویی بوشدر این مطلب درباره این کد خطا و علت اصلی به وجود آمدن آن بیشتر صحبت خواهیم کرد و به نحوه برطرف ساختن و حل کد خطا f04 در گجت تعمیر اشاره خواهیم نمود. پس اگر شما هم در این زمینه با دغدغه‌ای روبرو شده و یا پرسشی دارید با ما همراه باشید.

علت ارور f04 ماشین لباسشویی بوش

همان‌طور که می‌دانید کدهای خطای به نمایش درآمده در ماشین‌های لباسشویی برند بوش یک علامت و یا زنگ هشدار هستند تا شما بتوانید بر اساس آن‌ها به جستجو پرداخته و علت اصلی خراب شدن دستگاه را پیدا کنید. حواستان باشد که اصلی‌ترین علت ارور f04 لباسشویی بوش به موتور این سیستم مربوط است.

با این حال نمی‌توان بخش و یا قطعه خاصی را در بروز این عیب مقصر دانست. چراکه موتور این دستگاه‌ها شامل اجزای زیادی است. با این حال در بسیاری از مواقع علت اصلی بروز و ظهور این عیب وجود ایراد در زغال‌های کربن لباسشویی بوش است.

در این مواقع ماشین لباسشویی شما در هنگام شستشو به صورت ناگهانی دچار مشکل می‌شود. به این معنا که زغال‌های کربن معیوب و آسیب دیده که درون موتور جای گرفته‌اند، از حرکت صحیح درام جلوگیری به عمل می‌آورند.

وقتی این بخش به نحوی صحیح چرخش نداشته باشد فرایند چرخش دیگ نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و این عامل نیز شستشوی لباس‌ها را با اشکال و اختلال روبرو کرده و وقفه در جریان شستشو به وجود خواهد آمد.

حتی این امکان هم وجود دارد که در هنگام خشک شدن لباس‌ها ایراداتی به وجود آید. این زغال‌ها به اتصالات و سیم پیچی‌ها نیز ارتباط پیدا می‌کنند و ممکن است آن‌ها را نیز دچار مشکل سازند.

رفع کد خطا f04 در ماشین لباسشویی‌های بوش

برطرف ساختن کد خطا f04 لباسشویی بوش را می‌توانید به مجموعه گجت تعمیر واگذار کنید. حل کد خطا  f04 در گجت تعمیر چند مرحله دارد و با دقت کافی و صرف مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. تعمیرکاران خبره این مجموعه برای برطرف ساختن این عیب در ابتدا به بررسی زغال‌های کربن موتور اقدام می‌کنند.

برای دستیابی به این هدف باید در ابتدا دستگاه خاموش شده و از برق کشیده شود. سپس اجازه دهید تا مدت زمانی در حدود ۲۰ دقیقه از خاموشی دستگاه بگذرد. بعد از آن درب دستگاه را باز کرده و لباس‌ها را از آن خارج کنید.

لباسشویی را از محل خود خارج نمایید. به گونه‌ای که اتصالات برق و لوله‌های آن دچار مشکل و یا پارگی نشوند. سپس ورقه پشت دستگاه را باز کرده و موتور را از آن خارج کنید.

بعد از آن می‌توانید به بررسی زغال‌های کربن دست بزنید. در صورتی که زغال‌ها ساییده شده باشند باید تعویض گردند. این کار نیاز به متخصص با تجربه و کار بلد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید