ارور f35 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

کد خطا f59 لباسشویی بوش
ارور F59 یا E59 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

ارور F59 یا E59 در ماشین لباسشویی بوش معمولاً به مشکلاتی در برد الکترونیکی دستگاه اشاره دارد. این خطا به دلیل خرابی برد الکترونیک رخ می‌دهد که ممکن است ناشی از نقص در خود برد یا مشکلاتی در اتصالات و سیم‌های ارتباطی بین برد الکترونیک و سایر قطعات ماشین لباسشویی باشد.

توضیحات بیشتر »
رفع کدخطا f67 لباسشویی بوش
ارور F۶7 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

رفع کد خطای F67 در ماشین لباسشویی بوش نیازمند بررسی دقیق و تعمیرات تخصصی است. ابتدا باید دستگاه را کاملاً خاموش کرده و از دست‌کاری آن خودداری کنید. بررسی و تعویض آی‌سی ست که در مسیر برد و نمایشگر قرار دارد، یکی از اقدامات ضروری و تخصصی است.

توضیحات بیشتر »

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ارور f35 را می‌توان یکی از مهمترین کد خطاهای ماشین‌های لباسشویی برند بوش به شمار آورد که برای دارندگان این دستگاه‌ها دغدغه‌های فراوانی به وجود می‌آورد و برای برطرف ساختن آن، نیاز به صرف وقت و حوصله فراوان و البته تخصص کافی دارید. همان‌طور که می‌دانید ماشین‌های لباسشویی بوش یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های شوینده لباس موجود در بازار هستند. این امکان وجود دارد که در برخی از موارد ایرادها و یا ارورهایی را بر سطح نمایشگر آن‌ها مشاهده کنید و ارور یا کد خطای f35 یکی از این ایرادها است.

آنچه در این مطلب می خوانید ...

ارور f35 ماشین لباسشویی بوشپیش از برطرف کردن این خطا باید علت ارور f35 ماشین لباسشویی بوش را بدانید. در غیر این صورت نمی‌توانید ایراد حاصل شده را برطرف سازید.

در این مطلب درباره ارور f35 لباسشویی بوش بیشتر صحبت خواهیم کرد و روش رفع و حل این کد خطا در گجت تعمیر را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

علت ارور f35 ماشین لباسشویی بوش

اصلی‌ترین علت ارور f35 لباسشویی بوش، خرابی درب این دستگاه‌ها است که خود موارد و دلایل متعددی را در بر می‌گیرد. برای نمونه این ارور می‌تواند در مواقع خرابی زبانه قفل درب خود را نشان دهد. با خراب شدن لولا و یا میکروسوئیچ قفل درب نیز این خطا مشاهده می‌شود.

امکان دارد علت ارور f35 لباسشویی بوش، خراب شدن لاستیک دور درب نیز باشد و یا حتی بعضی از اشیای خارجی میان درب و لاستیک گیر کرده باشند.

این احتمال هم وجود دارد که علت اصلی به نمایش درآمدن این کد خطا در ماشین لباسشویی بوش خراب شدن و یا وجود یک نوع نقص عملکرد و یا ایراد فنی در برد الکتریکی دستگاه باشد. با خراب شدن اتصالات و سیم پیچی‌ها و یا قطع شدن آن‌ها هم ممکن است این کد خطا خود را به نمایش درآورد.

رفع کد خطا f35 در ماشین لباسشویی‌های بوش

همان‌طور که تاکنون نیز گفته شد ارور f35 لباسشویی بوش زمانی به نمایش در می‌آید که یکی از مهمترین قطعات این دستگاه که درب آن است، دچار نقص و خرابی شده باشد.

از آنجایی که خراب شدن و یا وجود نقص فنی در این بخش اهمیت بسیار زیادی داشته و عملکرد کلی سیستم را با اختلال مواجه می‌سازد، پس بهتر است با مشاهده این عیب هرچه سریع‌تر دست به کار شده و با یک مجموعه تعمیراتی خبره، با تجربه و معتبر تماس حاصل کنید تا تیم حرفه‌ای آن، این عیب را برطرف سازند.

مجموعه گجت تعمیر یکی از معتبرترین این تیم‌هاست. حل کد خطا f35 در گجت تعمیر بسیار ساده بوده و تعمیرکاران مجرب این مجموعه برای رفع این عیب بخش‌های مختلف دستگاه مانند زبانه قفل درب، لولا و میکروسوئیچ قفل درب، لاستیک دور درب و….. را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند.

اگر ایرادی در این بخش‌ها مشاهده شد آن را برطرف می‌سازند. در غیر این صورت نحوه عملکرد و سلامت برد الکتریکی را آزمایش می‌کنند و اتصالات سیم پیچی‌ها و قطع یا وصل بودن آن‌ها را ارزیابی می‌نمایند تا به علت اصلی به نمایش درآمدن این کد خطا پی برده و آن را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید