ارور F48 یا E48 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

کد خطا f59 لباسشویی بوش
ارور F59 یا E59 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

ارور F59 یا E59 در ماشین لباسشویی بوش معمولاً به مشکلاتی در برد الکترونیکی دستگاه اشاره دارد. این خطا به دلیل خرابی برد الکترونیک رخ می‌دهد که ممکن است ناشی از نقص در خود برد یا مشکلاتی در اتصالات و سیم‌های ارتباطی بین برد الکترونیک و سایر قطعات ماشین لباسشویی باشد.

توضیحات بیشتر »
رفع کدخطا f67 لباسشویی بوش
ارور F۶7 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

رفع کد خطای F67 در ماشین لباسشویی بوش نیازمند بررسی دقیق و تعمیرات تخصصی است. ابتدا باید دستگاه را کاملاً خاموش کرده و از دست‌کاری آن خودداری کنید. بررسی و تعویض آی‌سی ست که در مسیر برد و نمایشگر قرار دارد، یکی از اقدامات ضروری و تخصصی است.

توضیحات بیشتر »

همین الان پاسخگو هستیم....

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی

شناخت دقیق ارور F48 یا E48 لباسشویی بوش و بررسی علل و عوامل ایجاد کننده آن اهمیت بسیار زیادی دارد و کمک می‌کند تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون از دست دادن انرژی و هزینه فراوان مشکلات پیش آمده برای ماشین لباسشویی خود را حل و فصل کنید. همان‌طور که می‌دانید ماشین‌های لباسشویی بوش یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های شوینده لباس در بازار هستند که با کیفیت بسیار بالایی هم ساخته شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. با این حال امکان دارد در برخی از مواقع ارورها و یا کدهای خطایی را در نمایشگر این سیستم‌ها مشاهده کرده و به فکر برطرف ساختن ایراد پیش آمده افتاده باشید. بسیاری از افراد نیز علاقه دارند بدانند علت ارور f48 یا e48 ماشین لباسشویی بوش چیست و چگونه می‌توان آن را برطرف ساخت؟.

آنچه در این مطلب می خوانید ...

تو گجت تعمیر اجرت تعمیر لباسشویی مشخصه و بر اساس نرخ اتحادیه می باشد

در این مطلب به توضیح بیشتری در این باره خواهیم پرداخت و روش رفع حل کد خطا f48 یا e48 در گجت تعمیر را بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

علت ارور F48 یا E48 ماشین لباسشویی بوش

ناگفته پیدا است که پیش از برطرف ساختن و یا رفع کد خطا f48 یا e48 در ماشین لباسشویی‌های بوش مانند دیگر دستگاه‌ها و تجهیزات باید علت و یا عوامل ایجاد کننده آن را بشناسید تا بتوانید با برطرف ساختن عیوب و نواقص پیش آمده، ایراد نهایی را نیز برطرف نمایید.

در حالت معمول این کد خطا در مواقعی خود را نشان می‌دهد که نوعی اختلال و یا نقص در عملکرد موتور سیستم به وجود آمده باشد و یا با افت و کاهش ولتاژ ورودی برق به دستگاه مورد نظر روبرو شده باشید.

رفع کد خطا f48 یا e48 در ماشین لباسشویی‌های بوش

برای برطرف ساختن و رفع ارور f48 یا e48 لباسشویی بوش بهتر است پیش از هر اقدامی از متخصصان این کار کمک گرفته و با یک تعمیرکار و یا مجموعه تعمیراتی خبره تماس حاصل نمایید.

چراکه در این شرایط ممکن است اختلالی در موتور دستگاه شما ایجاد شده باشد که در این صورت باید برد کنترل اصلی مورد بررسی قرار بگیرد و انجام این کار از عهده هر فرد و یا هر مجموعه تعمیراتی بر نمی‌آید.

از سوی دیگر و همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد ارور f48 یا e48 لباسشویی بوش ممکن است به دلیل کاهش ولتاژ ورودی به دستگاه اتفاق افتاده باشد. در این شرایط نیز نیاز به استفاده از خدمات تعمیرکاران کاربلد گجت تعمیر دارید.

حل کد خطا f48 یا  e48 در گجت تعمیر به راحت‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر است. متخصصان کاربلد و آموزش دیده این مجموعه در ابتدا به بررسی دقیق ولتاژ ورودی به دستگاه شما اقدام می‌کنند.

در صورتی که کاهش ولتاژ ورودی به بروز این مشکل کمک رسانده باشد باید موضوع پیش آمده با شرکت برق رسانی در میان گذاشته شود. اما ممکن است ولتاژ ورودی درست بوده و دچار افت نشده باشد. در این صورت به طور حتم موتور دستگاه آسیب دیده است. پس می‌توانید با تعویض موتور و یا تعمیر آن ارور f48 یا e48 لباسشویی بوش را برطرف سازید.

کلی مطلب آموزشی به همراه مشاهده سایر کد خطا ها را هم میتونید ببینید

دیدگاهتان را بنویسید