ارور h20 ماشین لباسشویی ایندزیت + راه حل رفع این کد خطا

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

برند ایندزیت از جمله شرکت‌هایی به شمار می‌آيد که ماشین‌های لباسشویی آن در کشورمان فروش بالایی را تجربه کرده‌اند. این محصولات نیز دچار ایراد فنی می‌شوند، اما به دلیل برخورداری از یک سیستم عیب‌یابی می‌توان به سادگی مشکلات مختلف آن‌ها را تشخیص داد. این موضوع برای تعمیرکاران از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به عنوان یک برگ برنده در نظر گفته شود. با ما همراه باشید تا به بررسی علت ارور اچ ۲۰ در این ماشین‌های لباسشویی بپردازیم و در پایان روش اصلی حل این موضوع را با هم تعیین کنیم.  

کد خطا h20 لباسشویی ایندزیت

 

آنچه در این مطلب می خوانید ...

دلیل ارور اچ ۲۰ ماشین‌های لباسشویی ایندزیت

عدم آبگیری درست ماشین لباسشویی مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت به وجود آمدن این ارور به شمار می‌آيد. فرایند آبگیری پیش از آغاز شستشوی انواع البسه آغاز می‌شود. طبیعتاً اگر این مرحله به خوبی تکمیل نشود، نمی‌توان انتظار شستشوی صحیح لباس‌ها را داشت. شایان ذکر است که این موضوع در رابطه با محصولات سایر برندهای تولیدکننده ماشین‌های لباسشویی نیز صدق می‌کند.

آبگیری نامناسب ماشین لباسشویی خود دارای دلایل گوناگون است. یکی از این دلایل، گرفته شدن شلنگ ورودی آب محسوب می‌شود. این شلنگ وظیفه اصلی انتقال آب شهری به درون ماشین لباسشویی را برعهده دارد. مورد بعدی، خراب شدن شیر برقی دستگاه است. شیر برقی به منظور تعیین میزان دقیق آب ورودی به درون دیگ به کار گرفته می‌شود.

گاهی این موضوع به دلیل خراب شدن هیدروستات ماشین لباسشویی به وجود می‌آيد. هیدورستات خراب علاوه بر مختل کردن روند آبگیری، می‌‌تواند به سایر بخش‌های دستگاه نیز آسیب برساند. در موارد معدود،‌ می‌توان ارور h20 در ماشین‌های لباسشویی برند ایندزیت را به خراب شدن برد الکترونیکی ارتباط داد. این امر اگرچه چندان شایع نیست، اما در هر صورت باید به عنوان یک گزینه مهم به آن دقت داشته باشیم.

راهکار رفع ارور h20 ماشین لباسشویی ایندزیت

به طبع جهت رفع ارور اچ بیست در ماشین‌های لباسشویی برند ایندزیت باید ابتدا روند عیب‌یابی را پشت سر بگذاریم تا مشخص شود که ایراد اصلی مربوط به کدام یک از قطعات (شلنگ، شیر برقی، هیدروستات، برد الکترونیکی) است. چنانچه مشکل از شلنگ ورودی باشد، کار سختی در پیش نداریم و تنها باید این قطعه را تعویض کنیم.

اگر تشخیص داده شود که ایراد از شیربرقی است، تعمیرکاران آن را به طور کامل بررسی می‌کنند و احتمالاً دستور به تعویض این قسمت می‌دهند. خراب شدن هیدروستات نیز با خریداری یک مدل جدید به راحتی قابل رفع است و لازم نیست نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشد. چنانچه برد ماشین لباسشویی خراب شده باشد، هزینه تعمیر افزایش می‌يابد،‌ زیرا تعمیر کردن برد معمولاً هزینه بسیاری به دنبال دارد و برای انجام آن باید از تجهیزات ویژه کمک گرفت.

سخن پایانی

ارور h20 ماشین لباسشویی ایندزیت قابل رفع است، اما باید روند عیب‌یابی به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد. توصیه می‌کنیم که در صورت مشاهده این ارور سریعاً با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا به شما عزیزان یاری برسانند. ما در گجت تعمیر همواره این آمادگی را داریم تا در هر زمان و هر مکان به شما خدمت‌رسانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید