ارور PE ماشین لباسشویی ال جی + راه حل رفع این کد خطا

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

سیستم عیب‌یابی ماشین‌های لباسشویی ال جی بسیار دقیق است به نحوی که با کمک آن می‌توان هرگونه خطا و ایرادی را در این دستگاه‌ها پیدا کرد. ارور PE ماشین لباسشویی ال جی از دسته ارورهایی به شمار می‌آید که بسیاری از کاربران با آن مواجه می‌شوند. به همین دلیل، لازم است با دلیل و نحوه رفع آن به طور کامل آشنا باشید.

آنچه در این مطلب می خوانید ...

رفع ارور pe لباسشویی ال جی

علل ارور pe لباسشویی ال جی

همانند سایر ارورهای سیستم عیب‌یابی ال جی، ارور pe نیز دارای دلیل خاص به خود است. این ارور نشان مي‌دهد که سنسور مربوط به سطح و فشار آب در ماشین لباسشویی شما به خوبی عمل نمی‌کند. در این حالت، میزان آب ورودی به دستگاه به صورت دقیق تشخیص داده نمی‌شود و همین امر شستشو را غیرممکن خواهد کرد.

این حسگر یا سنسور با هیدروستات رابطه مستقیمی دارد. در واقع هر وقت که سنسور فشار و سطح آب خراب شود، هیدروستات نیز از کار می‌افتد. به همین دلیل، لازم است در اسرع وقت نسبت به رفع ایراد pe در ماشین‌های لباسشویی ال جی اقدام کنیم. تعمیرکاران کاربلد ما آماده هستند تا در این رابطه به شما یاری برسانند.

نحوه عیب یابی کد خطای pe ماشین لباسشویی ال جی

به منظور عیب‌یابی خطای pe در ماشین‌های لباسشویی ال جی باید حسگر فشار و میزان آب مورد بررسی قرار بگیرد. راهکارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، به عنوان مثال می‌توان یک برنامه شستشوی مشخص را برای دستگاه تعیین کرد و سپس به بررسی میزان آب ورودی پرداخت. چنانچه حسگر مذکور خراب باشد، ماشین لباسشویی به فاصله کوتاهی عبارت pe را بر روی صفحه نمایش خود نشان می‌دهد و سپس شستشو را متوقف می‌کند (در برخی از موارد ممکن است شتشو متوقف نشود و ادامه یابد).  

نحوه رفع ارور pe لباسشویی ال جی

دریافتیم که خراب شدن سنسور سطح آب می‌تواند منجر به ایجاد ارور pe در ماشین‌های lg شود. طبیعتاً به منظور رفع این ایراد به خصوص باید چنین سنسور یا حسگری را تعویض کنیم. به طور معمول امکان تعمیر چنین قطعاتی وجود ندارد، زیرا بسیار پیچیده هستند و حساسیت بالایی دارند.

اگر هیدروستات هم خراب شده باشد، باید تعویض و یا تعمیر شود. هزینه خرید هر یک از این موارد بسته به مدل ماشین لباسشویی شما متفاوت است. بنابراین، نمی‌توان یک مبلغ مشخص را در این رابطه تعیین کرد. علاوه بر این،‌ لازم است هزینه استفاده از خدمات تعمیرکاران را نیز در نظر داشته باشید.  

سخن پایانی

ارور PE ماشین لباسشویی ال جی نشان‌دهنده آن است که در سنسور مخصوص تشخیص میزان سطح یا لول آب مشکل فنی خاصی وجود دارد. به منظور رفع این ارور باید نسبت به تعویض سنسور و یا تعمیر هیدورستات اقدام کنیم. خوشبختانه در بسیاری از موارد می‌توان این ایراد فنی را به طور کامل حل کرد، البته این امر تنها باید توسط کارشناسان حرفه‌ای و تعمیرکاران معتبر صورت بگیرد، در غیر این صورت احتمال دارد که ماشین لباسشویی شما بیش از پیش آسیب ببیند. همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را در این رابطه یاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید