ارور E26 یا F26 لباسشویی بوش + راه حل رفع این کد خطا

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ارور E26 یا F26 لباسشویی بوش یک خطای بسیار مهم به شمار می‌آید که باید به آن توجه داشته باشید. یافتن علت اصلی این ارور و همچنین برطرف کردن آن از جمله مواردی است که تمامی تعمیرکاران حرفه‌ای باید آن را مدنظر خود قرار دهند. با ما همراه شوید تا در ادامه متن اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنیم.

 

آنچه در این مطلب می خوانید ...

رفع ارور e26 یا f26 لباسشمیی بوش

ارور F26 یا E26 ماشین لباسشویی بوش چه مفهومی دارد

به منظور یافتن مفهوم ارور E26 یا F26 لباسشویی بوش باید به دنبال اصلی به وجود آمدن آن باشیم. بر اساس اطلاعاتی که دفترچه راهنمای این محصولات وجود دارد می‌‌توان بیان کرد که این ارور زمانی به نمایش در می‌آيد که قطعه‌ای به نام هیدروستات دچار ایراد فنی شده باشد.

وظیفه اصلی هیدورستات آن است که میزان فشار و حجم آب درون دیک ماشین لباسشویی را کنترل کند. قاعدتاً زمانی که این بخش خراب شده باشد، امکان تنظیم صحیح آب وجود نخواهد داشت و در نتیجه شستشوی لباس‌ها غیر ممکن می‌شود. هیدورستات موجود در ماشین‌های لباسشویی بوش از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به ندرت خراب می‌شوند، اما این بدان معنا نیست که برای همیشه از آسیب‌های فنی مصون خواهند بود. به محض مشاهده این ارور، ماشین لباسشویی را خاموش کنید و از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید.  

رفع ارور e26 یا f26 در ماشین لباسشویی های بوش

به منظور رفت ارور یا خطای ای بیست و شش و یا اف بیست و شش در ماشین‌های لباسشویی بوش باید علت اصلی این ارور یعنی هیدورستات را تعمیر کنیم. این قطعه در مدل‌های مختلف ساختار متفاوتی دارد. به همین دلیل، تعمیرکاران باید با دقت نسبت به انجام این امر اقدام کنند.

چنانچه آسیب‌دیدگی هیدروستات بیش از حد عادی باشد، چاره‌ای به جز تعویض آن وجود نخواهد داشت. اینکه قیمت هیدروستات جدید چقدر است به نوع ماشین لباسشویی شما ارتباط دارد. طبیعتاً هیدروستات ماشین‌های لباسشویی جدیدتر که از امکاناتی همچون برنامه شستشوی هوشمند بهره می‌برند، قیمت بالاتری دارد.

پس از تعویض کردن هیدروستات، باید تنظیمات ماشین لباسشویی را دوباره به حالت اولیه باز گرداند که به این کار ریست کردن می‌گویند. فرایند ریست کردن تنظیمات نیز باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب صورت بگیرد. بنابراین به هیچ عنوان چنین مواردی را به صورت شخصی انجام ندهید.

اگر مشکل ادامه پیدا کرد، احتمال دارد که علاوه بر هیدروستات،‌ برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب شده باشد، به نحوی که بدون وجود هیچ دلیل خاصی ارورهای مختلفی از جمله e26 یا f26  را بر روی صفحه نمایش دستگاه به نمایش بگذارد. در این حالت باید برد الکترونیکی نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

سخن پایانی

سیستم‌ عیب‌یابی ماشین‌های لباسشویی برند بوش دارای کدهای مختلفی است که هر یک از آن‌ها نشانه‌دهنده یک ایراد فنی به خصوص هستند. ارور E26 یا F26 لباسشویی بوش به ما اعلام می‌‌کند که هیدروستات دستگاه خراب شده است و باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنیم. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را در این زمینه یاری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید