ارور e35 ماشین لباسشویی وستینگهاس + راه حل رفع این کد خطا

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ماشین لباسشویی وستینگهاس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های شوینده لباس در بازارهای کنونی به شمار می‌رود و از جمله محصولات باکیفیت و با کارایی بالا و پرفروش است. این دستگاه‌ها به سیستمی مجهز شده‌اند که قادر است در صورت بروز هرگونه خطا و یا خرابی کد ارور مربوط به آن را به نمایش درآورد. یعنی مصرف کننده از طریق اطلاعات به ثبت رسیده در نمایشگر این تجهیزات، کدهای خطای آن‌ها را دریافت کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد.

آنچه در این مطلب می خوانید ...

کد خطای e35 ماشین لباسشویی وستینگهاس

در این مطلب دلیل ارور e35 ماشین لباسشویی وستینگهاس را مطرح ساخته و نحوه برطرف ساختن این کد خطا را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و یا می‌خواهید به تعمیر این سیستم‌ها اقدام کنید با ما همراه باشید.

دلیل ارور e35 ماشین لباسشویی وستینگهاس

طبق یک برآورد کلی می‌توان گفت دلیل ایجاد کد خطا و یا بروز ارور e35 در ماشین لباسشویی وستینگهاس، سرریز شدن آب است که مشکلات و دردسرهای بسیار زیادی را برای اهل خانه به وجود می‌آورد. در مواقعی که این محصولات با چنین کد خطایی روبرو می‌شوند سیستم تخلیه ایمن آن‌ها خود به خود فعال خواهد شد.

سرریز شدن آب در این دستگاه‌ها می‌تواند به چند دلیل عمده روی دهد که یکی از مهمترین آن‌ها خراب بودن و یا وجود هرگونه نقص و ایراد در شیر برقی و پرکن آب است. حتی این امکان هم وجود دارد که دلیل اصلی این اتفاق، سیم کشی سیستم و ناصحیح بودن آن باشد.

در برخی از مواقع معیوب بودن سوئیچ فشار و یا pcb اصلی ماشین‌های لباسشویی وستینگهاس سبب می‌شود تا این کد خطا بر روی نمایشگر به نمایش درآید و نیاز به تعمیرات آن را ضرورت بخشد.

نحوه رفع کد خطا e35 ماشین لباسشویی وستینگهاس

همان‌طور که گفته شد وجود چند عیب عمده می‌تواند به بروز خطا و یا ارور e35 منجر گردد. پس برای انجام تعمیرات این دسته از ماشین‌های لباسشویی باید در ابتدا به بررسی تک تک دلایل ایجاد کننده اقدام نمایید و آن‌ها را برطرف سازید تا عیب عمده سیستم نیز از بین برود.

برای نمونه ممکن است معیوب بودن و یا خراب شدن شیر برقی و پرکن آب سیستم، ارور e35 را در ماشین لباسشویی وستینگهاس به وجود آورده باشد. در این شرايط باید به بررسی دقیق این بخش اقدام شود. اگر طی این بررسی‌ها  متوجه شدید که عیب از سمت آن است، باید این قطعه را تعویض کرده و با قطعه نو و اصل جایگزین سازید.

 برای حل ارور e35 ماشین لباسشویی وستینگهاس در گجت تعمیر سیم کشی‌های سیستم نیز مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند. چراکه ممکن است وجود ایراد در این بخش‌ها به بروز کد خطای مورد نظر منجر شده باشد. در این صورت با برطرف کردن این عیب، ماشین لباسشویی مورد نظر مانند روز اول خود صحیح و سالم کار خواهد کرد.

علاوه بر این دو بخش ممکن است این ایراد در مواقعی خود را نشان دهد که سوئیچ فشار دچار مشکل و یا خرابی شده است. در این صورت نیز باید سوئیچ فشار و یا pcb اصلی تعویض گردد و اگر نشتی از مدار آب بر روی سوئیچ فشار وجود دارد مورد بررسی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید