ارور e۲۵ و e۲۶ ماشین لباسشویی وستینگهاس + راه حل رفع این کد خطا

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ماشین لباسشویی وستینگهاوس از جمله محصولات شناخته شده در بازار لوازم خانگی به شمار می‌رود. وستینگ هاوس یک برند امریکایی معتبر است که محصولات با کیفیتی تولید کرده و در بازار ایران نیز می‌توان محصولات آن را یافت. یکی از چالش‌های دارندگان ماشین لباسشویی وستینگ هاوس، خطاها یا ارورهایی است که ممکن است روی نمایشگر ظاهر شوند. ما در این یادداشت کوتاه به توضیح ارورهای e۲۵ و e۲۶ ماشین لباسشویی وستینگهاس و راه حل رفع این خطاها می‌پردازیم.

آنچه در این مطلب می خوانید ...

رفع کد خطای e25 و e26 ماشین لباسشویی وستینگهاس

ارور e۲۵ و e۲۶ ماشین لباسشویی وستینگهاوس چیست؟

کدهای خطا یا ارورها زمانی ظاهرا می‌شوند که یکی از قطعات و بخش‌های ماشین لباسشویی دچار ایراد در عملکرد یا نقص فنی شده است. شناخت این کدهای خطا کمک می‌کند که بتوانید به راحتی ایراد ماشین لباسشویی را عیب‌یابی کرده و با رفع آن اختلال عملکرد ماشین لباسشویی وستینگ هاوس را برطرف کنید.

ارورهای e۲۵ و e۲۶ تقریبا مشابه هستند و زمانی به نمایش در می‌آیند که سنسور گردش رله پمپ دچار مشکل شده است. در چنین شرایطی ممکن است ایراد از خرابی مدار برد باشد. بنابراین بهتر است با یک اهم‌سنج مقدار اهم را بررسی کنید . و سپس به بررسی اتصالات میان پمپ و مدار برد الکترونیکی بپردازید و در صورت وجود مشکل در این بخش‌ها آن را برطرف کنید.

راه حل رفع کد خطای e۲۵ و e۲۶

اکنون که متوجه شدید این ارورها بیانگر خرابی در کدام بخش ماشین لباسشویی است نوبت به رفع آن می‌رسد. از آنجایی که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی وستینگ هاوس یک بخش کاملا حساس است و عیب‌یابی و تعمیر آن نیازمند مهارت و تخصص فنی است. پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان خودتان برای تعمیر یا باز کردن آن اقدام نکنید.

عموما افراد نا آگاه به جای برطرف کردن خرابی‌ها باعث ایجاد مشکل در سایر بخش‌ها شده و در نهایت هزینه‌های مرتبط با تعمیر و تعویض چند برابر می‌شوند.

برای رفع ارور e۲۵ و e۲۶ چه باید کرد

در صورت بروز چنین مشکلی برای عیب‌یابی و رفع مشکل باید با متخصصین امر تماس بگیرید. مزایای استفاده از خدمات تخصصی تعمیرات در چنین شرایطی صرفه جویی در وقت و هزینه ها، عیب‌یابی سریع، آشنایی تکنسین متخصص با عملکرد و فیزیک قطعات و در نهایت استفاده از قطعات اصل، با کیفیت و استاندارد برای رفع مشکل است.

پس به محض مشاهده ارورهای e۲۵ و e۲۶ با توجه به این که ایراد و مشکل در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی وستینگ هاوس است . بهتر است برای عیب‌یابی و تعمیر با نمایندگی‌های مجاز و تعمیرگاه‌ گجت تعمیر ارتباط بگیرید. گجت تعمیر یک مرکز ارائه خدمات تخصصی تعمیر انواع ماشین لباسشویی وستینگ هاوس در ایران است که می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات آن استفاده کنید.

برخورداری از نیروهای متخصص و با مهارت و تجربه بالا، دسترسی به قطعات یدکی اورجینال، با کیفیت و استاندارد و تعرفه‌های رقابتی و منصفانه از جمله مزایای دریافت خدمات تخصصی تعمیرات در گجت تعمیر است. برای دریافت مشاوره و استعلام هزینه‌های تعمیرات می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید