ارور e10 و e11 ماشین لباسشویی وستینگهاس + راه حل رفع این کد خطا

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ماشین لباسشویی وستینگهاس یکی از پرطرفدارترین انواع این تجهیزات محسوب می‌شود. چراکه از کیفیت بالایی برخوردار شده و کارایی مد نظر مصرف کنندگان را دارد. این محصول نیز مانند دیگر ماشین‌های لباسشویی دارای چندین کد خطا است که در شرایط خاص خود را نشان می‌دهند. برای برطرف شدن هر کدام از این خطاها باید اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرد. داشتن دانش و اطلاعات درباره این کدهای خطا به شما کمک می‌کند تا بهترین راهکار را برای برطرف کردن آن‌ها پیدا کنید. به همین دلیل در این مقاله ارور e10 و e11 ماشین لباسشویی وستینگهاس را معرفی کرده و راه حل رفع آن‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

 

ماشین لباسشویی وستینگهاس

 

آنچه در این مطلب می خوانید ...

ارور e10 و e11 ماشین لباسشویی وستینگهاس

در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی وستینگهاس ممکن است با ارورهای زیادی روبرو شوید که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ارور e10 و e11 اشاره کرد. ارور e10 و e11 ماشین لباسشویی وستینگهاس با یکدیگر شباهت‌های زیادی دارند. با این حال اختلافاتی نیز میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

کد خطای  e10

افرادی که ارور e10 را بر روی سیستم خود مشاهده می‌کنند باید به این نکته پی ببرند که آب به میزان کافی وارد دستگاهشان نشده است. کمبود آب در این سیستم‌ها و نرسیدن مقدار کافی آن به ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل خرابی برد کنترل صورت گرفته باشد و یا خراب شدن شیر برقی این خطا را ایجاد نموده باشد.

راه حل رفع ارور e10 ماشین لباسشویی وستینگهاس

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد ارور e10 ماشین لباسشویی وستینگهاس به معنای عدم ورود آب به این سیستم‌ها است. از آنجایی که بروز این کد خطا می‌تواند دلایل متنوعی داشته باشد، تعمیرکار پس از مشاهده آن چند بخش را بررسی می‌کند.

وی در ابتدا قطعی آب را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. ممکن است ایراد از قطعی آب نشأت گرفته باشد که با این ارزیابی و برطرف ساختن قطعی آب، این کد خطا از بین خواهد رفت. اما اگر ایراد برطرف نشد باید به بررسی فیلتر ورودی آب اقدام گردد. اگر این بخش دارای گرفتگی و یا انسداد بود باید تمیز شود .

پس از این اقدامات تعمیرکار به بررسی شیر ورودی آب و شیر برقی اقدام می‌کند. اگر این بخش اشکالی داشته باشد و یا ناسالم به نظر برسد باید تعویض شود. اقدام دیگری که باید انجام شود تا ارور e10 ماشین لباسشویی وستینگهاس از بین برود، بررسی هیدروستات و در نهایت برد الکترونیکی دستگاه و مدار برد است.

ممکن است خودتان بخواهید این ایراد را برطرف سازید. حواستان باشد که پیش از هر اقدامی دو شاخه را از پریز برق بکشید و سپس به بررسی‌های خود اقدام کنید. بهترین کار این است که پس از مشاهده ارور e10 و e11 ماشین لباسشویی وستینگهاس و کشیدن دو شاخه از پریز برق، با یک مجموعه تعمیراتی خبره و معتبر تماس حاصل نمایید.

کد خطای e11 ماشین لباسشویی وستینگهاس

این ارور وقتی خود را نشان می‌دهد که ماشین لباسشویی وستینگهاس بیش از حد مورد نیاز آب دریافت کرده و پر از آب شده است. دلایل مختلفی می‌توانند به ایجاد این کد خطا کمک رسانده باشند.

از جمله این دلایل می‌توان به خراب شدن شیر ورودی به سیستم اشاره کرد و یا خرابی هیدرواستات را نام برد. در مواقعی هم که برد الکترونیکی خراب شده است، با این کد خطا روبرو خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید