ارور F04 ماشین لباسشویی ویررپول + راه حل رفع این مشکل

درخواست اعزام تعمیرکار

هم به صورت اینترنتی و هم با تماس تلفنی می تونی درخواستت را ثبت کنی
10 %تخفیف شب عید

ماشین‌های لباسشویی ویرپول دارای یک سیستم عیب‌یابی اختصاصی هستند که در صورت مشاهده هر گونه مشکل فنی، کدهای ارور مشخصی را در اختیار ما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌‌ترین کدهای موجود در این سیستم، کد F04 محسوب می‌شود که باید سریعاً بررسی شده و اقدامات لازم جهت رفع آن انجام شود.

 

آنچه در این مطلب می خوانید ...

علت ارور F04 ویرپول

دلیل مواجه شدن با ارور F04 در ماشین لباسشویی ویرپول

به گفته متخصصان و همچنین دفترچه‌ راهنمای ماشین‌های لباسشویی ویرپول، قرار گرفتن المنت در مدار برای یک مدت زمان طولانی مهم‌ترین دلیل برای مواجه شدن با کد ارور اف چهار محسوب می‌شود. المنت موجود در درون ماشین لباسشویی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مهم‌ترین وظیفه را در گرم کردن آب بر عهده دارد. همه ماشین‌های لباسشویی ویرپول دارای این بخش مهم هستند و هیچ تمایزی بین آن‌ها وجود ندارد. این المنت‌ها نیز یک قطعه فیزیکی به شمار می‌روند و طبیعتاً دچار مشکلات فنی می‌شوند.

علت ارور f04 ویرپول

گرم نشدن آب به اندازه موردنیاز منجر به آن می‌شود که المنت به صورت مداوم در مدار قرار بگیرد و هیچ‌گاه فعالیت خود را متوقف نکند. این امر اگرچه ساده به نظر می‌رسد، اما عملاً ماشین لباسشویی را از کار می‌اندازد، زیرا از یک سو آب گرم برای شستشوی لباس‌ها تهیه نمی‌شود و از سوی دیگر المنت به شکل صحیح از مدار خارج نخواهد شد. المنت موجود در ماشین‌های لباسشویی ویرپول و سایر برندهای معتبر معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار است، چنانچه بر روی صفحه مانیتور ماشین لباسشویی خود کد ارور اف – صفر – چهار را مشاهده کردید، دستگاه را خاموش کنید و با تعمیرکاران مجرب ارتباط بگیرید.  

رفع کد خطای F04 ماشین لباسشویی ویرپول

به منظور رفع کامل این خطا لازم است مقاومت المنت و همچنین سیستم الکتریکی متصل به آن مورد بررسی قرار بگیرد. در اکثر موارد، تعمیرکاران می‌توانند با انجام این دو امر مهم مشکلات مربوطه را به طور کامل حل کنند. اگر حتی پس از تعمیر سیستم الکتریکی المنت، کد خطای F04 دوباره به نمایش درآمد، نوبت به تعویض کل المنت می‌رسد.

هزینه انجام این تعمیرات بستگی به موارد مختلفی از جمله کیفیت المنت جدید خریداری شده، دستمزد تعیین شده توسط تعمیرکار، مدت زمانی که صرف حل ارور شده است و موارد مشابه دارد. البته لازم نیست که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید، زیرا همکاران ما نازل‌ترین قیمت ممکن را برای این امور تعیین کرده‌اند.  

سخن پایانی

ارور F04 ماشین لباسشویی ویررپول به عنوان یک ارور یا خطای بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود که باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنید. همان‌طور که بیان کردیم، این ارور به قرار گرفتن المنت در مدار برای یک مدت زمان بسیار طولانی ارتباط دارد. به منظور رفع آن نیز باید المنت مذکور به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد.

قاعدتاً شما به عنوان یک کاربر عادی قادر به تعمیر و یا تعویض این بخش از ماشین لباسشویی خود نیستید. به همین دلیل، لازم است که از کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید. در صورت نیاز به حل این مشکل مهم، می‌توانید از دانش و تخصص همکاران ما بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید